Zásady ochrany osobních údajů společnosti PAYmeUP s.r.o., IČ: 04752601 se sídlem na adrese: Revoluční 762/13, 110 00 Praha, Česká republika (dále jen „Společnost“, „PAYmeUP“, „my“, „naše“, „náš“, „nás“) a Politika ochrany osobních údajů klientů PAYmeUP s.r.o. a politika Cookies.
Použité zkratky:
PŠP – praní špinavých peněz
FT – financování terorismu
KYC – know your client (česky: poznej svého klienta)
Společnost vždy sleduje právní aktualizace a dodržuje zákony vztahující se a upravující činnost poskytovatele platebních služeb malého rozsahu, zákony proti praní špinavých peněz a financování terorismu, stejně jako evropské zákony a směrnice týkající se ochrany osobních údajů. V souladu s Obecným nařízením na ochranu osobních údajů (GDPR) přijala Společnost opatření, která jsou zde popsána.
Ode dne spuštění platebního systému Společnost dodržuje soubor zásad ochrany osobních údajů. Tyto zásady jsou aplikovány na všechny osoby a organizace, jejichž osobní údaje máme. Zaměřujeme se především na následující základní zásady:
PAYmeUP s.r.o. je platební systém provozovaný Společností, se sídlem v České republice (členský stát EU). Společnost působí na základě oprávnění poskytovatele platebních služeb malého rozsahu vydané Českou národní bankou.
Úplné právní informace o společnosti jsou následující:
Název společnosti: PAYmeUP s.r.o.
Identifikační číslo společnosti: 04752601
Sídlo: Revoluční 762/13, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika
E-mail: info@paymeup.cz
Účelem těchto Zásad ochrany osobních údajů je poskytnout Klientům Společnosti informace o tom, jak Společnost shromažďuje a zpracovává veškeré osobní údaje, když klienti Společnosti využívají internetovou stránku společnosti nebo se zaregistrují v systému PAYmeUP. Zahrnuty jsou všechny sféry interakce s klienty, včetně webových stránek Společnosti, obchodních vztahů a poskytování platebních služeb.
Podle směrnice 95/46 / EC (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je Společnost správcem údajů, a proto je odpovědná za bezpečné používání osobních údajů v souladu s platnými právními předpisy a v souladu se smlouvou mezi Společností a jejími Klienty.
Přečtěte si prosím tyto Zásady ochrany osobních údajů a další informace týkající se služeb, které Společnost nabízí. V případě dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese uvedené níže.
Osobní údaje jsou jakékoli informace osobní povahy, které identifikují jednotlivce. Osobní údaje nezahrnují údaje, z kterých jednotlivce identifikovat nelze (jsou anonymní). Společnost shromažďuje, používá, zpracovává, ukládá nebo předává osobní údaje, jako jsou:
Společnost neshromažďuje, neuchovává ani nezpracovává žádné zvláštní kategorie osobních údajů o svých klientech (rasu, etnickou příslušnost, náboženské nebo filozofické přesvědčení, sexuální život, sexuální orientaci, politické názory, členství v odborových organizacích, informace o zdraví, genetické a biometrické údaje).
Webové stránky Společnosti zahrnují odkazy na webové stránky, pluginy a aplikace třetích stran (včetně cookies a widgetů od inzerentů třetích stran). Odsouhlasením Zásad ochrany osobních údajů by tak měl Klient rozumět, že kliknutím na tyto odkazy nebo umožněním těchto spojení Klient může poskytnout třetím osobám shromažďovat nebo sdílet své osobní údaje. Společnost nemá žádnou kontrolu nad webovými stránkami třetích stran a nemá vliv na jejich zásady ochrany osobních údajů.
Jelikož je Společnost poskytovatelem platebních služeb malého rozsahu a má povinnosti týkající se prevence PŠP a FT, shromažďuje data, včetně osobních údajů, aby mohla poskytovat své služby a produkty Klientům. Společnost shromažďuje pouze osobní údaje potřebné k provozu platebního systému a poskytování platebních služeb:
V souladu se zákonem, pravidly a podmínkami (smlouvami) s Klienty není Společnost oprávněna zaznamenat, autorizovat a schválit registraci Klienta v systému PAYmeUP, dokud Klient nepředloží požadovaná data.
Společnost na svých internetových stránkách shromažďuje informace různými způsoby, obzvláště pak když klient poskytne své osobní údaje přímo Společnosti. To zahrnuje:
Když Klient vstupuje na internetové stránky: www.paymeup.cz, společnost shromažďuje údaje pomocí různých technologií. Jedná se o údaje týkající se používání stránek a technické údaje. Společnost má své Zásady pro používání cookies, které jsou součástí Všeobecných zásad ochrany osobních údajů Společnosti.
Společnost navíc získává osobní údaje prostřednictvím třetích stran nebo jsou-li veřejně dostupné. Tyto zdroje jsou:
Hlavním a předním účelem, pro který Společnost využívá osobní údaje, je poskytování platebních služeb včetně zajištění řádné kvality služby, kterou si Klient od Společnosti objednal (v závislosti na typu Klienta). Navíc Společnost využívá osobní údaje klientů v těchto případech:
Aby Společnost zlepšila své produkty nebo služby, může používat automatizované nástroje, včetně profilování, automatizované analýzy osobních údajů klienta pro následující účely:
Společnost shromažďuje a používá osobní údaje k poskytování platebních služeb:
Při práci s osobními údaji Klientů, Společnost tyto údaje sdílí s:
V jakémkoli případě vymáhání práva, soudního příkazu, šetření ze strany České národní banky, Finančního arbitra nebo jakéhokoli jiného obdobného soudního postupu společnost přijme přiměřená organizační a technická opatření, aby zajistila, že každá třetí strana podílející se na zpracování osobních údajů klienta použije ochranné standardy a zásady v souladu s platnými zákony a v souladu s těmito Zásadami ochrany osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že Společnost poskytuje řadu platebních řešení a služeb, zasílá klientům marketingová oznámení a zprávy. Společnost zasílá marketingová oznámení a zprávy pouze v případě, že se Klient k odběru těchto informací o službách a produktech Společnosti přihlásil. Klient rovněž obdrží marketingovou komunikaci od Společnosti, pokud se účastní propagační soutěže, propagační akce nebo průzkumu, kde Společnost požádá své klienty, aby poskytli své osobní údaje pro vstup nebo účast na průzkumu.
V každém případě, Společnost uchovává registr dat pro marketingovou komunikaci, který je používaný Společností, a každý Klient má právo kdykoli se z odběru takových marketingových oznámení odhlásit kliknutím na odkaz pro zrušení odběru poskytnutý v marketingových zprávách Společnosti. Společnost může také používat marketingové a komunikační údaje s cílem zlepšit a přizpůsobit obsah reklam a propagačních akcí, které mohou být pro klienta zajímavé.
Společnost nesdílí osobní údaje svých klientů s třetími stranami, s výjimkou stran, které jsou součástí zákonných povinností Společnosti a třetích stran v rámci smluvních vztahů pro předávání osobních údajů za účelem poskytování platebních služeb. Přenos je nezbytný k plnění a vyhovění podmínkám služeb poskytovaných společností nebo ke splnění jiných provozních potřeb podniku či k rozvoji některých účelů stanovených v těchto Zásadách ochrany osobních údajů.
Kdykoli Společnost předá osobní údaje třetím stranám, může si být Klient jist, že třetí strana má podobnou úroveň ochrany osobních údajů jako Společnost.
Společnost může ukládat osobní údaje Klientů tak dlouho, jak je bude potřeba k tomu, aby společnost naplnila účel, kvůli kterému je shromáždila. Uchovávání údajů Společností je podmíněno tím, že se posuzuje shoda s právními (smluvními nebo zákonnými) a účetními požadavky a požadavky na ohlášení shody. Společnost také bere v úvahu dočasné limity stanovené v zákonech o ochraně osobních údajů v různých zemích, ve kterých Společnost své služby poskytuje.
Každý Klient může uplatnit svá práva uvedená v platných zákonech České republiky. Společnost zaručuje následující práva související s ochranou osobních údajů:
Společnost přijímá právní, technické a organizační opatření, která považuje za nezbytné pro zachování bezpečnosti osobních údajů Klienta, s patřičným ohledem na platné závazky a výjimky podle platných právních předpisů. Společnost dodržuje standardy oblasti platebního styku. Pro ochranu všech osobních údajů se používá technologie permanentního šifrování (Always Encrypted). Algoritmus AEAD_AES_256_CBC_HMAC_SHA_256 se používá k šifrování osobních údajů zákazníků. Hlavní šifrovací klíč je uložen v zabezpečeném úložišti klíčů. Šifrovací klíče jsou šifrovány pomocí klíče RSA pomocí optimálního asymetrického šifrování s doplňkem (RSA-OAEP). Pro správu klíčů se používá proces rozdělení rolí zaměstnanců společnosti, který zajišťuje, že správci databáze nemají přístup k uložištím klíčů a zároveň správci zabezpečení nemají přístup k databázi, která obsahuje citlivá data. Přístup k informační infrastruktuře je bezpečný podle standardu PCI DSS.
Společnost přezkoumává své zásady týkající se shromažďování, uchovávání a zpracování osobních údajů klientů včetně fyzických bezpečnostních opatření, aby se zabránilo falšování, ztrátě, pochybení, podvodnému užívání nebo podvodnému či neoprávněnému přístupu k osobním údajům Klienta.
Společnost zavedla procesní postupy pro řešení jakéhokoli podezření na porušení osobních údajů a bude o porušení informovat své klienty a jakýkoli příslušný orgán, pokud je to od Společnosti zákonem požadováno.
Společnost dobrovolně nebo aktivně nezískává, nepoužívá nebo nezveřejňuje osobní údaje nezletilých osob, s ohledem na rozdílný věk příslušných jurisdikcí, bez předchozího souhlasu rodičů nebo opatrovníků nezletilých.
Služby Společnosti PAYmeUP s.r.o. nejsou zaměřeny ani určeny k přilákání nezletilých osob.
Pokud zaměstnanec Společnosti bude vyrozuměn nebo zjistí, že Společnost z nějakého důvodu shromažďuje osobní údaje o nezletilé osobě určité jurisdikce, aniž by předtím obdržel jakýkoli ověřitelný souhlas rodičů, Společnost podnikne kroky k vymazání informací co nejdříve to bude možné.
Každý Klient má právo podat stížnost na zpracování a ukládání svých osobních údajů.
Každý Klient má právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, které Klient poskytl Společnosti, a zabránit dalšímu zpracování, pokud tedy neexistuje jiný legitimní důvod, pro který může Společnost dále osobní údaje Klienta zpracovávat.
Pokud se vyskytne nějaká stížnost nebo nárok týkající se osobních údajů nebo potřeba jejich stažení, prosím kontaktujte nás na e-mailové adrese uvedené níže. Chcete-li podat stížnost, zrušit souhlas nebo provést jakékoli další změny v osobních údajích, vyplňte níže uvedenou žádost a pošlete ji info@paymeup.cz.
Společnost používá na svých internetových stránkách, v mobilních aplikacích a systému PAYmeUP soubory cookie, webové majáky (web beacons) a další přístupové techniky (dále jen „cookies“). Pod výrazem „cookies“ se rozumí veškerá IT data, textové soubory uložené v uživatelských terminálech za účelem použití webových stránek. Prostřednictvím takových souborů Společnost rozpozná uživatelský terminál a příslušným způsobem zobrazuje webovou stránku, přizpůsobenou uživatelským preferencím. „Cookies“ obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí (přesměrování), čas uložení na terminálu a jedinečné číslo.
„Cookies“ se používají za účelem přizpůsobení obsahu webových stránek uživatelským preferencím a optimalizaci používání webových stránek. Používají se také k přípravě anonymních souhrnných statistik, které pomáhají Společnosti pochopit, jak uživatel profituje z webových stránek, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah, bez potřeby osobní identifikace uživatele.
Společnost používá dva typy „cookies“ – „cookies relace“ a „pevné cookies“. Soubory „relace“ jsou dočasné soubory, které zůstávají na terminálu uživatele, dokud se z webu neodhlásí nebo nezavře aplikaci (webový prohlížeč). „Pevné“ soubory zůstávají na terminálу uživatele po dobu definovanou v parametrech cookie nebo dokud nejsou uživatelem odstraněny ručně. Osobní údaje shromážděné s použitím souborů cookie mohou být shromažďovány pouze k provedení určitých funkcí pro uživatele. Takové údaje jsou zašifrovány tak, aby k nim nebyl neoprávněným osobám umožněn přístup.
Obecně platí, že aplikace, která slouží k procházení webových stránek, umožňuje ukládat cookies na terminál ve výchozím nastavení. Tato nastavení mohou být změněna tak, aby byla v nastavení prohlížeče zablokována automatická správa souborů cookie nebo je uživatel informován při každém odeslání souborů cookie do svého terminálu. Podrobné informace o možnosti a způsobech zpracování souborů cookie naleznete v nastavení aplikace (webovém prohlížeči). Omezení používání souborů cookie může mít vliv na některé funkce dostupné na webových stránkách.
„Cookies“, které používají partneři provozovatele webových stránek, včetně a bez omezení, uživatelů webových stránek, podléhají jejich vlastním zásadám ochrany osobních údajů.
Jméno a příjmení:
Datum narození:
Adresa:
Kontaktní e-mail:
Uveďte, s jakým typem osobních údajů tato stížnost souvisí:
o Identifikační údaje
o Kontaktní údaje
o Finanční údaje
o Podrobnosti o platbách
o Technické a přístupové údaje
o Marketingové a komunikační údaje
Uveďte prosím, čeho se Vaše stížnost související s osobními údaji týká:
Vaši stížnost zpracujeme do 42 hodin. Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte nás na adrese: Revoluční 762/13, 110 00 Praha, Česká republika nebo emailem info@paymeup.cz.
Zveřejněním svých údajů na webu souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů a informací (dále jen „zásady“).
Ochrana údajů
Správa webu https://paymeup.cz/ (dále jen „stránka“) nemůže při registraci a používání funkcí stránky třetím stranám přenášet ani sdělovat informace poskytnuté uživatelem (dále jen „uživatel“), s výjimkou případů popsaných právními předpisy země, na jejímž území uživatel provádí. jejich činnosti.
Přijímejte osobní informace
Pro komunikaci na Stránce (odeslání zprávy nebo otázky zaměstnancům platebního systému PAYmeUP – dále v textu „PS“) je uživatel povinen zadat některé osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo atd.). e-mailová adresa). Pro ověření poskytnutých údajů si web vyhrazuje právo požadovat potvrzení identity online nebo offline.
Použití osobních údajů
Tento web používá osobní informace uživatele k údržbě a ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Zaměstnancům PS mohou být poskytnuty části osobních informací, pokud je poskytnutí těchto informací nezbytné pro zodpovězení otázky nebo zprávy uživatele. Web vynakládá veškeré úsilí, aby udržel bezpečnost osobních údajů Uživatele. Osobní údaje mohou být zpřístupněny v případech stanovených zákonem nebo v případě, že správa usoudí, že jsou nezbytná podobná opatření k zajištění souladu s právním procesem, soudním rozhodnutím nebo právním procesem Uživatele nezbytným pro práci se Stránkou. V ostatních případech nebudou informace, které Uživatel převede na Stránku, za žádných okolností přeneseny na třetí strany.
Komunikace
Poté, co Uživatel zadá osobní údaje (odešle zprávu PS), obdrží e-mailovou zprávu potvrzující jeho úspěšnou registraci. Uživatel má právo kdykoli změnit nebo smazat své osobní údaje zasláním příslušné zprávy ze stránky webové stránky, přičemž v něm uvede frázi „ZMĚNIT DATA“ nebo „VYMAZAT DATA“. Po změně údajů nebo bezprostředně před jejich smazáním bude Uživatel informován e-mailem o změně / vymazání svých osobních údajů.
Doporučení
Stránka může obsahovat odkazy na jiné stránky. Tento web nenese odpovědnost za zásady údržby, kvality a zabezpečení těchto stránek. Toto prohlášení o ochraně osobních údajů se vztahuje pouze na informace zveřejněné přímo na těchto stránkách.
Bezpečnost
Stránka zajišťuje zabezpečení uživatelského účtu před neoprávněným přístupem.
Změnit oznámení
Web si vyhrazuje právo provádět změny zásad bez dalších oznámení. Inovace vstupují v platnost od okamžiku jejich zveřejnění. Uživatel může nezávisle sledovat změny v zásadách.